بلاگ - سه

menuordersearch
mardavijpub.ir
سبد خرید
بلاگ
انتشارات مرداویج حامی هفتمین همایش ملی ایده های نو در کشاورزی پنج شنبه بیستم اردیبهشت ۹۷ انتشارات مرداویج حامی هفتمین همایش ملی ایده های نو در کشاورزی هفتمین همایش ملی ایده های نو در کشاورزی با حمایت علمی و معنوی انتشارات مرداویج در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد (خوراسگان) برگزار شد.

کتاب کامیابی های روحی به وسیله قدرت های درونیپنج شنبه بیستم اردیبهشت ۹۷ کتاب کامیابی های روحی به وسیله قدرت های درونی این مجموعه شامل چند بخش است که در هر بخش تلاش کرده یکی از قدرت های درونی را به شما معرفی نموده و از شما بخواهید پس از مطالعه آن در تقویت نیروهای خود از آن بهره گرفته و در پایان این کتاب جداً تصمیم بگیرید پس از این قدرتمندتر از آنچه بوده اید زندگی کرده و خوشبختی و سعادتمندی را میهمان همیشگی زندگی خود کنید. کتاب اصول ماشین های کشاورزیجمعه نوزدهم آبان ۹۶ کتاب اصول ماشین های کشاورزی گستره مکانیزاسیون کشاورزی با جایگزینی توان موتور به جای نیروی انسان و حیوان در زمینه های متنوع کشاورزی از جمله برداشت محصول صورت گرفت. تجربیات کسب شده از طریق پژوهش در حوزه تکنولوژی کشاورزی همراه با پیشرفت های صورت گرفته در امر ساخت و تولید ماشین های کشاورزی بشر را نیازمند ساخت تا نحوه ی استفاده، مزایا و معایب آن را نیز بیاموزد. کتاب حاضر به قلم اساتید علم مکانیک بیوسیستم سعی بر رفع نیاز کلیه دانشجویان و کاربران این رشته دارد. که بزودی از انتشارت مرداویج چاپ و پخش خواهد شد.

راهنمای پرورش تجاری سبزی های گلخانه ایدوشنبه بیستم شهریور ۹۶ راهنمای پرورش تجاری سبزی های گلخانه ای جدیدترین کتاب نشر مرداویج با عنوان راهنمای پرورش تجاری سبزی های گلخانه ای در دست چاپ قرار گرفت. این کتاب حاوی نکات علمی و عملی درخصوص پرورش سبزی‌های گلخانه‌ای در مقیاس تجاری است. آغاز فعالیت‌های ایران در نمایشگاه کتاب مسکوشنبه هجدهم شهریور ۹۶ آغاز فعالیت‌های ایران در نمایشگاه کتاب مسکو فعالیت‌های غرفه ایران همزمان با افتتاح سی‌امین نمایشگاه بین‌‍‌المللی کتاب مسکو آغازشد. بزرگ نادرزاد مترجم آثار فلسفی درگذشتشنبه هجدهم شهریور ۹۶ بزرگ نادرزاد مترجم آثار فلسفی درگذشت به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بزرگ نادرزاده، روز پنجشنبه، شانزدهم شهریور، پس یک دوره بیماری در بیمارستان گاندی تهران درگذشت.

وی مترجم آثاری چون حکمت یونانیان، آئین میترا، تأمل در مبانی دموکراسی، توکویل، رساله‎ای درباره انسان، قدرت سیاسی و دموکراسی در آمریکا بود.

جستجو
logo-samandehi

اصفهان - سه راه سیمین، شهرک ولی عصر، ساختمان بامداد (انتشارات مرداویج)
تلفن پشتبانی و مشاوره رایگان : 09138213714
ایمیل: info@mardavijpub.ir

aparattelegraminstagramfacebookyou